انا نفسى يارب

كل يوم اسبح فى ملكوتك
ادعة ليك واقول يارب نفسى اشوفك
يارب كل يوم اشوف نورك
متنهيش عمرى غير لما اشوف جمالك بيتك
يارب انا نفسى احلم بسيدى محمد
يارب انا عبدك وابن عبدك
اجرى واقول يامى
انا عايش ازاى بدمى
وازاى انتى كنتى بدعيلى
وربنا يستجيب بسرعه اوى
فكره يامى لما تصحينى
وتقول قوم يابنى وتفطرينى
عارفه يامى كنت سمعك بتدعيلى
كنت شايف نورك وانا نايم على سريرى
كنت بفرح وقت فرحك وابكى لما ضربينى
عرفت ياامى انك كنت بتربينى علشان اعيش
انسان فى وسط ازحمه الناس الا بتنهينى
عارفه يامى لما اسمع بس صوتك
بحس بمان فى وسط الغطان
عارفه يوم مكنت بعيد عنك
كنت حاسس انى عايش والله لوحدى
لما بسمع صوتك فى ودانى
لما ادخل البيت اقول يامى وانتى سمعانى
اشوف حنانك والله فى عيونى
يارب انا نفسى احقق حلمى
واحجج امى
واشوفها مبسوطه
وتدعيلى وانا فهمى
يارب ياسكن الارض
ياستار ياسكن البحار
ادعوك ياربى ان تمحى هم امى
واختم كلامى واقول يارب يخليكى ليا
يامى 


تعليقات

المشاركات الشائعة